i need that one thing

God kväller!
Sitter just nu uppe på mitt rum och blir frestad. Det ligger nämnligen en varma mackor chips påse, choklad, kakor och en loka på mitt golv som jag ska ha tills klassdagen imorn som kommer bli fet najs!
Börjar även klockan 11 imorn då vi har profildag som ett slut.. Kommer sakna hela musikal gänget!:(
Vi ska gå och käka pizza:)
Jag har bestämt mig för att inte äta något av dedär på golvet förens imorn kväll, hur ska de gå ??
hehe.
Jaja, ska upp halv tio imorn, för jag måste duscha orkar inte göra de nu är på tok för trött! Konstigt då vi vaknade runt tolv idag, och ändå är jag trött nu? ska sluta snacka ny anyways.
xoxo
/cajsa
haha, så alla har växt på knappt ett år ! haha, det är sjukt. Där var vi som främlingar, nu är vi som syskon!
älskar er sjukt mycket världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0