i'll pick you up when you get down

Aye!
Denna helg kommer nog att bli ganska azm tror jag! naajs!
Idag så ska jag till unkan och spendera kvällen med de bästa, sen i morn tar jag en buss till avesta och går på den marknaden där med julia fellan och lovisa! Tar kanske med mig kameran, vi får se!:)
Behöver iallafall åka till mamma och hämta min andra jacka. haha.
tar kanske nog med mig ett paraply också, fall de skulle regna! Sen runt tre så kommer Julias mamma och hämtar oss så åker vi till pickaboo och köper massa godis! mums! haha. älskar godis!:D
Så kommer Julia hit och sover! Det lär bli asnajs! vi ska gå på unkan och så. Bara mysa!
Klicka häääääär för att komma till hennes blogg!!:d
xoxo
/cajsa
ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0