new bed

Tjenare! Efter förra inlägget satt jag och utforskade nya blogg.se designen och nu tycker jag verkligen om den:)
Det jag gillar väldigt mycket är att man kan svara på komenterarerna! Så nu kan ni kommentera mycket! Funderar på att fixa en frågestund snart. Vi får se:)
Iallafall så har mamma beställt en ny säng till mig, då min 90 säng är såå liten och inte så fin! Så nu har vi beställt en 120 skit snygg säng! Ni får bättre bilder senare när den har kommit och fixat upp den i mitt rum! Men har iallafall förutom att vara helt dö kär i believe så är jag även lite små kär i Ushers nya album looking 4 myself tror jag den heter! grym:)
Nu ska jag gå och lägga mig och spela lite på ipaden!
pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0