pannkakor

Godmorgon finisar!
Fanny och Liv väckte mig runt halv åtta imorse. Så jag är skapligt trött..
Iallafall, vid nio kom mormor förbi och frågade fall vi ville äta lunch hos henne om vi fick välja mat, liksom vem tackar nej till mormors pannkakor? hehe. Sjukt gott!
Sen senare ska jag ut till Moa och tror att jag ska sova där. På torsdag ska jag måla staketet så jag kan få min jäkla kamera innan grönan!;)
japp det blir bra. Är jag´väldigt väldigt snäll och duktig och hjälper till mycket hemma och så, så ska jag få mina hunter stövlar i Juli:DDD
Så nu jäklar ska jag vara duktig!:)
haha, men ska fixa mig lite nu och så.
xoxo
/cajsa

För ca två år sedan hos moa när vi sov där!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0