SOMMARLOOOOOOOOOOOOV

Yey äntligen!! Nu behöver jag inte gå till skolan förens den 21 augusti :D
De ska bli sååååååååå skönt! Efter avslutningen i kyrkan och så stack vi till Fagersta och käkade på kina, typ tradition efter avslutningen!
haha, sen var de ju vattenkrig på byn! klart man var där liksom!? fick en ballong rakt på benen annars klarade jag mig:)) tillskilnad från Filip.
Senare ska vi ut på avslutningsfest vid laven, så de blir najs!
massa bra band o trevligt folk. Kameran blir tyvärr inte med, men hoppas att nån annan tar med sig kameran, annars har jag mobilen ju! Tror inte att jag bloggar nå mer idag, kommer hem inatt nån gång!
xoxo
/cajsa
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0