världens bästa dag

Yey, det vart en skit najs dag idag!
Helt underbart. Bästa tjejerna och bra väder, dock väldigt mycket kö:( Så vi hann inte åka kvasten....
Men jag åkte FRITT FALL! och de som är 80 meter är fan värre än atmosfear som är typ 150 meter eller nått sånt?
haha, Först åkte jag Denise och Linnea, sen efter ett tag åkte bara jag och Denise, där nere var vi skit tuffa, men då en tjej på typ nio år satt och pratade med mig HELA TIDEN om vad hon hade vunnit och tyckte inte alls att det var läskigt! haha. Väl högst uppe säger Denise."Cajsa, varför satte vi oss i den här för?" haha. Vi var livrädda!
jaja, sjukt kul hade vi iallafall! Kommer nog inte kunna uppdatera förens på lördag då jag har lovat att följa med på "familjsemester" till vimmerby. Mamma och hennes jobbar kompisar och deras barn som är typ fyra, så jag får nog vara med pillan och jessica. haha! Går ju inte att mobilblogga heller. Men nu kanske jag ska sova, då jag ska upp tidigt imorn för jag har inte packat ens, haha!
Imorn kommer även min nya säng! :DDDDDDDDDD
 
ska nog göra om det mesta i mitt rum då inte sängen matchar med den stil jag har på rummet, jag följer en as grym kille på instagram, som är as grym på graffiti. Ska snacka med mamma om jag kan snacka med han om han kan fixa mitt rum. Hade vart najs med en graffiti vägg! Vet dock inte hur jag vill ha det än, äh vi får se när sängen kommer! De kanske blir as bra ihop :) Nä, nu ska jag hålla käften och sova!
puss och hej! Hörs troligtvis på lördag om inte imorn bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0