Bruck it down

Tjingeling !
Ska snart gå och lägga mig skulle bara slänga in ett inlägg:)
Skolan var chill som vanligt. Utom att Filip Lovisa och Hugo var på kamrarstödjar-utbildning, dit ska dom imorn oxå. Så då kommer filip och Lovisa lämna mig och Julia själva på spanskan IGEN. :( Jaja, imorn ska vi även på en och en halvtimmes föreläsning. Vet inte vad det handlar om men den heter "orka" iallafall och har hört att den är bra:)
Vi får se. Efter skolan ska jag iallafall gå och hämta lill trollet på dagis och sen ska jag passa henne ett tag. Jag lovade henne glass också. Och sånt glömmer hon inte i första stund. Så jag får väll inte glömma plånboken imorn;)
Har fixat mina naglar nu på kvällen och även skrivit en hel del på kapitel 9. Naglarna var inte de bästa jag gjort. Sen när dom börjar gå av(lösnaglar) så ska jag göra en vanlig manekyr. Yes, men nu ska jag kolla bloggar sen sova!
xoxo
/Cajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din novell blogg

2012-03-16 @ 12:51:58
URL: http://malval.blogspot.se
Postat av: ?????????????????????????????????????????????????????????????????????

vad heter din novell blogg??

2012-03-16 @ 12:53:35
URL: http://malvak.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0