Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt osv..

Gud jag får typ skuldkänslor för jag har vart så usel på att blogga på senaste tiden:(
Jag lovar och svär att jag garanterat kommer bli bättre! Både Julia och Celina ska gästblogga här under tiden jag är i Egypten (möjligtvis Felicia också). Jaja, idag har vi vart i badhuset med Fanny och lilla L, Clara Michelle och Rickard var också med. Vi var inte där länge alls faktiskt, jaja whatever.  När vi kom hem så käkade vi och sen åkte mamma per fanny clara och lilla L till fagersta för att fira Visse som fyller 4 :)<3
Jag stannade hemma och städade, för Per sa att om jag hade städat köket och mitt rum så skulle han beställa ett objektiv till mig! Skoja om att jag blev glad eller!
Så nu så har jag snart ett nytt objektiv :D
70-300 zoom!!
najs, kan inte vänta tills det kommer :D
hihi, så då flyger det med ner till Egypten tror jag. Och hoppas att det blir nästa vecka innan torsdag det kommer. Då ska ju jag till huvudstaden och kolla på dirty dancing musikalen med kulturprofilen. Vi kommer hem ca 1-2 på natten och får sovis till nio-.- jaja, värt iallafall!
På tisdag är det träning iallafall. Snart är det uppvisning den 12 april i Avesta. Oj, nu såg jag hur långt detta blev. En applåd till er som läst ända hit.
xoxo
/cajsa

<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0