if you just SMILE

Tjeeeenare!
Skolan var ganska chillig. På SOn så har vi fått våra grupper som vi ska jobba med. Jag fick Adde- som sitter och spelar på lektionerna på sin mobil. Sen så skriver han av mig och jag får göra jobbet. Menmen.
Efter skolan så följde Celina och Julia med mig hem, vi käkade lite och kollade på gamla bilder. Sen gick vi ut och fotade ett tag. Bilderna kommer nog upp snart. Nu ska jag skriva lite på novellen hade jag tänkt. Tänkte försöka hinna lägga ut ett nytt idag :)
Men först ska jag iallafall plocka upp på mitt rum. Och ute känns det att våren närmar sig med stormsteg!! Om exakt tre veckor så sitter jag vid hotellet i en tunn klänning eller något svalt på mig i Egypten och bara har det bäst med frido !!:*
xoxo
/cajsa

älskar dig min snygga bf fisen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0