Move your feet

Skulle bara slänga in ett godnatt inlägg. Träningen gick bra! Tre danser idag, varav en är helt klar och den sitter! Yeah. Är inte så jätte trött nu faktiskt. Jag har vant mig. Men det tar väll imorn. Ska upp kvart i sju imorn och snabb duscha sen klä på mig käka frukost åka till skolan. Slipper matten och svenskan imorn:))) matten ska vi skriva någon hälsotest eller nått i don't know, och på svenskan har vi hem studier. Efter skolan ska jag Julia och celina till mammas jobb. Jag ska färga mitt hår imorn. Då kör vi på rött. Jag kommer typ GRÅTA när mamma kletar i färgen. För jag kommer inte kunna bli blond till sommaren igen. Nejdå. Nu ska jag sova:)
xoxo
/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0