take a change

Tjingeling!
Sitter i mitt stökiga rum och ska snart gå och borsta tänderna för att bege mig mot skolan. Idag är det en chill dag vilket jag gillar;)
Förutom 80 minuter spanska.....
Jaja. När jag kommer hem från skolan ska jag städa upp och jag ska faktiskt gå ner och hämta min resväska. Frida är typ klar, hon ska bara packa necisär som man gör på söndag kväll. Medans jag inte ens har börjat packa. På de sättet är vi ganska olika. Jag är nästan jämt i sista sekund med allt. Måste ändra på det!
Så idag är det städning packning och duschning som står på shemat.
(lägger upp före och efter bilder sen om jag kommer ihåg att fota rummet innan.)
Idag lyser solen härligt! Undra om solbrillerna ska med? Tror det blir så. Om jag nu kommer ihåg vart jag lagt dom. I eftermiddag skulle de ändå bli dåligt väder så då passar det bra med att städa.
Nu måste jag gå och börja fixa mig ordning för att dra mig till skolan.
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0