typ sötast i välden?



åhh så söta, tänk att ha en kille som honom. Han var ju inte snygg, men gud så underbart söta!
____________________________________________________________________________________________

Tjingeling! Linnea gick hem för ett tag sen, ska möta upp henne sen så drar vi till unkis :)
När min mobil hade uppdaterat färdigt så försvinner såklart alla appar. Och till kik så har jag ju glömt mitt lösenord. Så jag har ett nytt namn: cajsalundiin. Yesyes, men jag har kvar samma instagram:)
intressant jag vet!;) Nu är mamma och Clara påväg hem från Avesta, och jag tror att dom har med sig något till mig(aa) för både mamma och Clara har ringt minst tre gånger och frågat helt wierd frågor:s
Jaja, man kan ju hoppas på att det finns objektiv på rea ;)
haha! Nejdå, men man kan ju alltid hoppas. När jag kommer hem från Egypen ska jag spara ihop till ett nytt objektiv, vet precis vilket jag ska köpa :)
Nu kommer dom snart hem så då ska vi åka och äta!:)
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0