Yo whats up mutherfucker?

Haha närå, idag har jag typ mest chillat. Skrivit klart ett kapitel idag på novellen också. Najs. Frida kom över en sväng innan hon gick mot Unkan, så hjälpte hon mig att fixa med kladdkakorna:)
En plattång fick hon med sig hem idag från mig också, hon älskade min gamla till skillnad från mig som hatade den då jag fick en ny av mammi idag! Happyfaaaaace. Ja idag är det ju internationella kvinnodagen vad nu det betyder. Jaja, imorn följer mina tjejer med mig hem efter skolan! Vi käkar pizza osv. Myss. Sen vid sju så sticker vi till folkan för att kolla på teater från folkhögskolan i Norberg. Den är tre timmar lång, så vi får se fall jag ska till Unkan eller inte. Pappa kommer ju hem imorgon efter hans vistelse i huvudstaden så jag vill träffa han lite också. Men nu ska jag snart sova!
Vi hörs!
xoxo
/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0