..


har vart nere hos Kusinen en sväng och lämnat smyckesstället. De gick då inte att kommentera de inlägget, vet inte varför! Men på hennes blogg var den ända bloggen som jag såg på, så hon vann den då. Får ha en annan tävling senare tror jag!
Sitter nu och lyssnar på musik och har mailat över en bild till moster så hon vet vad hon ska skriva på min vägg. Hon är otroligt bääääst!:)
Idag är det bröllop och dop som gäller, dop för lilla Hilma och bröllop för Jessica och Jonas! Kameran åker med, men det här är inget fotojobb. Utan de är mammas jobbarkompis Jessica, och hennes dotter ska döpas!
Men men. mamma är ute nu och snart ska hon nog börja med mitt hår ! Blir i ungefär samma stuk som på förra bröllopet!
Fast andra kläder!
xoxo
/cajsa

Det här ska jag ha på min vägg, tror att de kommer bli as nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0