hemmaaaaa

Hellu!
hemma nu efter en sjukt rolig dag med bästa klassen EVER!
Haha, vi har liksom alltid så himla kul tillsammans, vi har inte kännt varandra i ett år ens ändå är de som mina syskon!<3
Jaja, dagen började med att vi cyklade till Fagersta kvart över åtta. dryygt, men efter fikapausen så fick jag jävla massa energi och jag och Empan var några av de första som kom fram!
Hugo var lite överallt han, haha!
När vi kom fram till fh var klockan runt nio, alltså vi hade cyklat till Fagersta (1.3 mil) på mindre än en timma!
Stolt.
hehe, vi bowlade två seirier- var med Virre och Elise:)
vi var fett bra team, fast alla i klassen pushade varandra och hejade på alla! de var bra tyckte jag:)
Vi vann inte, men vafan. De var bara för skoj ju!
När vi skulle cykla hem så var det fett dryga uppförsbackar (vi gick i alla nästan, hehe)
Framme i norberg åkte vi till lapphyttan och grillade korv och hade prisutdelning, grattis till Julia Emmy och Hugo som kom 3:a och andra plats kommer jag inte ihåg. Men första plats var Sami Jocke och Celi! SÅ STORTGRATTIS TILL ER!
Har typ precis duschat och käkat macka. Ikväll blir de kanske unkan och sen ska vi sova hos Celi:)
xoxo
/cajsa
haha, ful och osminkad dålig webcam bild. men jag bjuder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0