plugg.

Sitter nu på madrassen som jullan sov på inatt och pluggar.
Typ de ända jag skriver om på bloggen. HAHA.
Men just nu är de såå mycket med de där fucking soarbetet som ska vara klart på tisdag. Har typ bara renskrivning kvar. så de fixar jag lätt på måndagens lektion, läxläsningen och tisdagens lektion!
Jaja. Ska snart lägga undan det och börja packa innan jag beger mig mot Julia sen mot Celiiiii :D
Känner mig väldigt nyttig idag, har cyklat ca 3 mil. Sen nu ska vi käka pasta och kykling sallad:)
mums!
Nästa vecka har jag min första bröllops fotografering, och jag vet inte vad jag ska ha på mig. PANIK. Jaja, får väl låna något fint då av moster eller nått. Hittar på något. Måste be Lotta och ekman om lite hjälp för en sak bara. Yes.
xoxo
/cajsa
skulle kunna tänka mig något enkelt hår som Taylor Swift bland annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0