pluggpluggplugg

Sitter nu och pluggar och försöker få någonting gjort. Det är bara såååååååå tråkigt, men måste tyvärr göras.
Idag har jag varit i parken med Felicia, när vi satt och käkade så fick jag ett mms med en bild på en kattmamma och 5 kattungar. Jag vart såå glad!
De är en katt som hade varit hos oss från och till sen i vintras, och idag så när mamma var ute och målade så hörde hon något som lät vid våran utesoffa så gick mamma och kollade där, då låg det den katten med tre kattungar, sen så gick mamma ner och hämtade en handduk och filt där de kunde ligga. Sen när mamma kommer upp igen så har hon fött ytterligare två katter! så vi har fem katter och en kattmamma. Jag ska få en egen kattunge. Den är svart/vit/grå blandning typ! Han heter Willywonka (mamma och jag kom på de tillsammans, haha).
Jaja, men efter de så cyklade vi hem till mamma och tittade på de söta katterna!
sjukt söta och helt nyfödda!:')
Sen cyklade vi till noren och mötte upp freddan. Så jävla varmt ute! Imorn ska de bli 20 grader, så då ska jag Julia och Celina vet inte om någon mer ska med och plugga nere vid noren. häääärligt!
Men nu måste jag fortsätta plugga!
xoxo
/cajsa
Fiona(mamman) och hennes fem ungar
Och här håller Malva i Willywonka, så liten och söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0