regnet de öser ner...

Man blir så himla trött på vädret. Av vädret blir man bara nere, iallafall detta väder= regn,regn,regn,regn och lite mer regn. Hoppas att de INTE blir så här på lördag.. Har ju bestämmt alla kläder nu!:)
Men iallafall, sitter nu här och äter popcorn ska snart hoppa in i duschen, imorn kan jag sova till tjugo över 6! Tio minuter sov morgon!!:D
hehe, ska iallafall till biblan imorn 08.10 och lyssna på pias sagor. åååh, de var flera år sedan känndes de som! haha! Alla äääälskar hennes sagor, man kan aldrig växa ifrån dom!:) Men nu ska jag gå och duscha sen läsa lite ur senaste twiligt boken, ska även köpa eld som är uppföljaren av cirkeln typ den bästa boken jag någonsin läst!
wooopwooop, och de coola med den boken är att den utspelar sig här i lilla Norberg, i kärrgruveparken där jag ska jobba i sommar! hehe.. Nej nu ska jag duscha, bloggar mer senare ikv. eller imorgon! love you.
xoxo
/cajsa


saknar min favorit vovve så himla mycket att det nästan gör ont.
Du är världens bästa, ingen hund kan någon ever ta din plats<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0