tie me down

Tjobre!
haha. Idag var de chill skoldag som vanligt på tisdagar. Efter skolan så följde Linnea och Felicia med mig hem. Fellan städade mitt rum typ hela rummet. Skojar inte ;)
Rensat garderoben har hon också gjort, sötan då!
haha.
Vi gick även och köpte mjukglass. Mumma!
Har precis ätit mat, pannkaka blev de och ska snart bege mig och hämta Celina och Julia sen drar vi på träning, FÅR INTE GLÖMMA RICKIS GITARRSTÄLL upprepar jag i mitt huvud. Haha.
Whatever så är jag skit trött idag. Don't ask me why? låg absolut inte och smsade tills typ halv tolv igår, inte alls nejnej.  haha, varför ?
Typ sveriges dåligaste humor nu också yeah!
Imorn är det sista dagen inför en 4 dagars helg som kommer att spenderas med bästa!!
tjoho, oj vad jag bablar.
xoxo
/cajsa
image description
arkivbild på första mjukglassen för i år ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0