tillbaka.

Hej. Idag är jag tillbaka lite grann iallafall känns de som! kommer att försöka att hålla bloggen aktiv. Mår inte så riktigt bra än. 
Nu ska jag försöka att inte vara så negativ. Har iallafall en tävling på gång! De låter väl najs?
Stannade hemma från skolan idag, mådde inte så bra idag, varken fysiskt eller psykiskt. Men idag kom även mamma och per hem från en helg i Spanien. Vill också åka! Men just nu ligger jag ute med shorts och en tunn magtröja- klagar inte. Lyssnar även på en sjukt bra låt!!
Vybz Kartel- summertime. LOVE!
Har även städat mitt rum med hjälp av världens bästa Thilde!<3
Ska avsluta kapitel tretton på novellbloggen idag också! Bara en suuuuuper dålig nyhet- ALLA mina bilder, filmer, musik och ALLT har försvunnit från min data. saaaad :(
xoxo
/cajsa



taggar sommarlov om 24 dagar! SOLA SOLA SOLA! Vill inte att mina ben ska vara lika vit som mina kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0