GOD MORGON

Hejsan!
Sitter just nu i soffan och är halft död. Lillkusinen sov här inatt och tog upp hela min säng! vi somnade runt elva och vaknade halv åtta av att hon låg och stirrade på mig.. haha.
Nu på tv:n är det iallafall lejonkungen, typ världens bästa film! love it!
Men iallafall, vet nån vem det var som åkte ut från x-factor?? för malva ville gå och lägga sig innan vi fick reda på det!
Idag ska jag vara barnvakt från nu tills tolv. Då ska jag på lunch med tjejerna på enes eftersom att vi vann igår. Nu ska jag kolla vidare lite på lejonkungen så hörs vi !
puss
Eftersom att jag inte har några bilder så får ni de senaste från instagram:
Igår vart badrummer klart! Wiiie:))
På matten var det så kallt att jag satt med vinterjackan!
super kallt igår morse var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0