got a secret, can you keep it ?

 hej!
Har precis varit upp på byn och köpt bröd tills imornbitti. Nu ska jag plocka undan lite sen krypa ner i sängen med ett eller två avsnitt av pll. mysigt.
imorn är det fredag, denna vecka har gått fort som vanligt. Så imorn ska vi till avesta med klassen först, sen stannar jag och några fler där och går runt lite och kollar. Sen vid sju kanske drar jag till bästa unkan och kollar på första live-sändningen av x-factor. På lördag ska jag och några fler fota höstbilder, kommer bli super bra tror jag!
Sen kommer pappas bror och hans tjej, var ett bra tag sedan jag såg dom!
så de blir la kul, men sover nog hos bästis. Fast det vet hon inte om än!;)
ring mig när du läser detta lovisa!!!

Idag skulle jag julle och celi fota, men såklart börjar det regna när vi öppnar dörren och ska kliva ut. suck. Men det vart kanske 10 bilder? haha. yes. Men nu ska jag kolla på pretty little liars. Någon läsare som också är besatt av den serien? 
puss
 
har dåligt med bilder. Så det får bli en sanning från weheartit !

Kommentarer
Postat av: elelta

ÄR BESATT, sitter och tittar när jag kommer hem jämt från skolan :D

2012-10-05 @ 06:46:42
URL: http://eleltatella.blogg.se
Postat av: Frida

så JÄVLA sant!

2012-10-06 @ 09:44:32
URL: http://lundgrenfridaa.blogg.se/
Postat av: Anna ak

Är också besatt av pll , det är så jäkla bäst!! :D

2012-10-06 @ 18:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0