i won't let you fall

hejhej!
Sitter just nu på mitt rum med bästa Celina, vi ska alleres snart gå till unkan för lite teater med bästa teatergruppen ♥. 
Just nu ser det ut som hon sover, men jag vet inte. Trevligt sällskap ;)
Men iallafall, så nu när det äntligen går att kommentera (läs överlycklig) så tänkte jag kanske ha en frågestund? Vad säger ni om det?:)
från en sak till en annan så är det 19 dagar kvar tills vi ska på konfaläger, 23 dagar kvar tills jag becka mamma och clara ska till polen, hemma två dagar sen åker vi till London och träffar min bästa syster som har bott där i ca 13 månader. Så det ska bli jätte kul! Saknar henne såååå mycket 
så de ska bli najs, får se hur jag gör om jag tar med mig min dator så jag kan kolla på pll eller någon bra film. Eller så lånar jag där!
Känner att denna månad kommer att bli toppen :). Älskar oktober! Fina färger, börjar bli lite kyligt, man får sätta på sig massa snygga mysiga outfits, och de betyder ju att det blir bara närmare och närmare jul! så mysigt 
På lördag kommer även mina bästaste kusiner hem, just nu är dom i NY, där dom ska vara i fyra dagar, så avundsjuk!
haha. jaja, nu känner jag att det här börjar bli väldigt långt! haha.
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0