one last time

hej!
Sitter just nu på mitt rum och försöker plugga, men det går inte så värst bra.
Snackade precis med världens bästa kusin som just nu befinner sig i NY. goa som den familjen är så tar dom med sig ett par hollister byxor hem till mig :') 
Thilde har köpt girlfriend. Snacka om att vara avis, men jag har tyvärr inte dom pengarna just nu så kan därför inte be henne köpa den till mig :/
Men får köpa den när/om den kommer till sverige!
anyways, i helgen tror jag att det ska bli sol, vilket är perfekt att fota i! Så ska snacka med mina bästa angels och höra fall de är redo för en photoshoot, så kan jag visa er massa fina höstbilder!
Hoppas verkligen att det blir så bra bilder som jag har tänkt mig. Men nu ska jag kolla lite bloggar och fixa lite. Kanske försöka att plugga! 
Puss!
Senaste bilden från instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0