THE SECRET!!

Ja så nu kommer då våran lilla grej. Jag Julia och Celina har skaffat en blogg tillsammans! Jag kommer självklart ha kvar denna! men inte lika mycket update för har tre bloggar nu. hehe, den här, the swaaggers och novellblogg med malin. Plus att jag har skola, nu går jag i åttan och får riktiga betyg. Så måste fokusera mycket på skolan också!
Juste, jag har fixat gästbloggare tills i helgen då jag ska bort! Nämnligen tre av mina bästa kompisar, Victor Filip och Hugo :)
haha mina goaste prinsar! yes. Men nu lär vi kila iväg till bussen! puss
 
 
 
Klicka på bilden för att komma till bloggen, för er som det inte fungerar för så heter den theswaaggers.blogg.se eller klicka HÄR .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0