tillsammans kan vi gå mot rött

hejsan!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men i skolan så var de ju ganska chill iallafall. Hade "redovisning" på so:n som gick helt okej hoppas jag. Sen vid ett gick vi på en sjukt kul föreställning! Gud va roliga dom var. Just nu ligger jag iallafall och ska snart sova, ska ta tidlig kväll idag så jag orkar gå upp imorn! Snackar med mili också. vi är ju ganska desperata iallafall...
anyways, så imorn är det fredag för er som missat det! gud vad skönt det ska bli med helg!! Om badrummet hinner bli klart tills imorn ska jag ta mig ett långt skönt bad tror jag. Bästis åker bort, killarna ska på match i västerås och hugo ska till sin pappa. Fast jag har ju kompisar som såklart aldrig överger norberg:) så umgås nog med dem!
Nu ska jag vara lite mer desperat och kolla på söta par på weheartit.
puss
 
liten bild jag vet. Men orkar inte göra något åt det nu! Vill ni se alla videos som jag sitter hemma och gråter till? klicka in på youtube sen söker du på "1savannah3" där finns alla deras videos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0