when i see your smile

hola!
Idag så hade vi två lektioner, chill! Fast nej. Två 80 minuters lektioner efter varandra. Livet är hårt. Sen till lunch vart de hamburgare. Sen gick vi till bussen och åkte till Avesta med bästa klassen. Först var vi på studiebesök på avestatidningen. Inte så jätte kul. Sen fick vi ju shoppa! Kom hem typ vid fem för victor skulle klippa sig! Fick med mig en bh tre trosor och lite hårnålar hem. Sånt som är bra att ha, sparar tills vi ska iväg också. Längtar såååååå mycket!
aja. Nu ska jag snart ner och äta sen ska jag till unkan med mina grabs sen joinar väl julia och de andra vanliga också! :)
Somsagt så fick jag min present av Frida idag, världens bästaste och finaste!!<3
Fick ju just gettingstarted, justins nya bok! Vart så glad att jag nästan började gråta :')
känslig som jag är.. jepp. Idag är det även precis två hundra dagar kvar tills justins konsert och jag kan inte längta mer. Förstår fortfarande inte att jag verkligen har biljetter. Jag. Lilla jag. Helt sjukt. aa men nu ska jag kolla vidare lite så hörs vi mer sen!
pusssssss
 
bussen till avesta.
finaste boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0