måndagsmys<3

brist på bilder.
 
hejhej!
Sitter hemma i mitt rum och myser lite med Julia och Lovisa! trocadero, chips, dipp och polly. Kan det bli bättre eller? Ja, de skulle ju vara om de var fredag. Men vi är lediga imorn så de är iallafall bra !
Imorn bitti kommer Victor hit sen kommer väl Filip också nån gång under dagen. Myyyys <3
Vet inte vad vi ska hitta på, men någonting lär väl hända :)
Just nu känner jag att mina vänner är väldigt osociala, ligger med varsin telefon upptryckt i ansiket. Trevligt trevligt.
Nej.
haha. Jaja vi har iallafall haft riktigt kul idag.
Hade ju även möte ocksåå idag, väldigt trevligt tror jag att min klass kommer att ha det.
Jaja, nu ska jag sluta snacka och försöka få mina vänner sociala.. Önska mig lycka till, för det kan ta ett bra jävla tag;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0