pretty little liars

hallååå!
Idag är jag fett pepp på livet, har så bra och fina vänner, och familj! Nu har vi fixat resa till Polen, London(förhoppningsvis) och sen spanien i tio dagar!! Hur azm?!
Det bästa med spanien resan är att bästis ska följa med!! :DDD
Vi har inte bokat än för de går inte att göra det än. Men samma dag som skolavslutningen åker vi ! Fast då på kvällen, så de blir en bra start på sommarlovet:)
hehe.
Nu sitter jag iallafall och laddar ner pll sen ska jag väl kolla på ett eller två avsnitt och sen sova! Har lite sovmorgon imorn så de blir skönt;)
Efter skolan ska jag och Lovis ut på PW, för vi måste ju vara i form tills spanien. Det är typ ett halv år kvar, men vi är liksom redan taggade! haha. jaja, nu ska jag sluta babbla!
pusshej!

haha fin middag ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0