this is love this is love this is loveee

tjena!
Sitter just nu i min säng och myser med mina solstrålar :))
Eller aa, Celina är inte så värst social, men de får man väl leva med!
Idag hade vi os i skolan med våran klass. Vi hade hur kul som helst! (Lägger ut bilderna imorn tror jag, maggie måste först lägga ut alla bilder på fb) Mitt lag, alltså jag Jocke och Jonte vann såklart, bara för att vårat land var Canada;) Jag vann även "Fulast-otfit" haha!! vi gick verkligen all-in för det ;) Sami vann veckans babe också. haha!
världens bästaste klass <33
Nu ska vi snart gå och köpa pizza sen ska vi käka på golvet med ljus och musik- en vanlig fredagskväll alltså:)
Sen ska vi nog vidare till unkan. De har vi inte bestämt än! Vi ska iallafall städa upp på mitt rum snart,  för dem ska sova här för vi ska ju på konfa imorn, och jag bor närmast så.. ;)
jaja, nu ser jag här att jag har skivit en jävla massa! 
Bloggar nog mer sen!
hoj!
 
 
bästaaaaaa<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0