dag 7- min bästa vän

Oj detta kan bli långt. Jag har några väldigt nära vänner. Som alla betyder sjukt mycket för mig !!
Alla mina vänner är så fina!<3
Men en av dom är Julia.
Vi har alltid kul och jag har nu insett att jag inte skulle klara mig utan henne. Vi har alltid kul och jag kan snacka med henne om allt. Hon skulle aldrig berätta något för någon. Man behöver inte säga "säg inte detta till någon" för det gör hon inte.
I skolan går det inte att man ser mig om man inte ser Julia. Vi är liksom som ihop klistrade. Förutom på bild/musik och slöjd eftersom att vi är i olika grupper :(((
Det är typ ända gången, haha !
Vi skrattar åt allt, är inte Julia i skolan skrattar jag inte lika mycket som när bullis är där, och samma med Julia ! Det har jag hört från andra i klassen iallafall.
Men jaja, hon är iallafall grymt söt och rolig och allt det där. Det vi oftast gör när vi är så skvallrar vi lite, snackar snygga killar, läser ur skämt böcker tills vi håller på att kissa på oss. Japp, så när jag bakar kladdkaka är Julia hemma hos mig efter två minuter.
Haha, hon skulle kunna äta en hel själv !
Hon är helt grym ! Vi tycker oftast om att retas med Emmy när vi är vi tre och jag och Julia gör våran hemliga talang tills Emmy nästan drar. HAHA !
Vi är båda lite shopping freak, haha. När vi var i borlänge med unkan försvann ca 2000:- ur varsin plånbok. Jao, vi båda är lite mycket. Väldigt mycket besatta av JUSTIN BIEBER.
Vi skämms typ aldrig och vi har inte basill skräck. Vi kan ta tuggumin ur varandras munnar, och julia kan ta godis från backen. Liksom, vad är felet med det?
Vi är kungarna i slalombacken !! hahah, vi kommer äga sönder på snowboard !!
Men btw, JAG ÄLSKAR DIG GRYMT MYCKET ÄLSKADEBÄSTA BULLIS !:**
Det var lite kort sammanfattat om min fina vän Julia, jag har även andra grymt underbara vänner som jag älskar !:**






Kommentarer
Postat av: Juliasomärbäst!

loveu! :*

2011-12-13 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0