hockey

Hej!
Japp, som ni ser på rubriken så har jag varit och kollat på hockey idag. Själv är jag som bambi på hal is. Tycker iallafall att dom är sjukt duktiga! Och mina duttiga pojkar vann med 7-1! Så nu är dom i semifinal, kuligt:)
Saknat dom skit mycket iallafall, så de var kul att se dom! 
Just nu ligger lovisa i min säng och jag sitter här. Vid tre ska vi dra och jobba lite till fem, sen hem och duscha och fixa oss snabbt som fan och sedan upp till parken igen då vi lär vara där vid sju..
Tror iallafall att det kommer bli grymt ikväll och hoppas på mycket folk:) Och hoppas att Kevin och Axel kommer med deras hockey lag också! Det skulle vara riktigt kul:)
Jaja,nu ska vi snart ner och äta! Kameran åker med ikväll också!
puss och hej!
 
 
arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0