i'm all yours

helluuuuuuuu!
Gårdagen var hur bra som hellst! Bästa vännerna har jag iallafall:)
Först var de lite segt. Men de var runt 100 som betalade in sig, sen så hade vi ju personal, band, bandens familj oså. men de va kuligt :)
imorse vaknade jag upp hos bästis och käkade frulle och sedan åkte vi till parken och städade lite och så. Det började även att spöregna när vi städade. Så de var inte så kul. Vi åkte iallafall hem. Sedan åkte vi och kollade på Lovisas bror som spelade fotboll med Victor och Wille. Så efter ett tag bestämde vi oss för att åka och bada. Så vi stack till mig och hoppade i jacuzzin och satt där ett bra tag och snackade om allt möjligt.
 
Nu har de precis åkt hem efter att ha kollat på film. Mysigt. Imorn har vi lite sov morgon(y) och engelska glosor hade vi visst också. Hehe oups. Kommer inte ihåg om vi hade idrott imorn också? äh, tror inte de. Efter skolan så följer bästis med mig hem och vi ska ut och springa! jaja. Nu ska jag kolla lite på saker jag önskar mig i födesledags present! Det är så sjukt mycket. Men asså åh. aa ! :)
puss
 
Dessa står iallafall med på önskelistan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0