ingenting står över mig.

hellu!!!
Ligger just nu nerbäddad i min säng med massa kuddar och musik! Mysigt.
Idag har jag träffat Lovisa somvanligt då. Haha. Vi har vart ute och solat och varit barnvakt, kollat på kläder, och varit på möte. När jag kom hem så har jag bara städat och svarat på lite mail. Nu så snackar jag med Lovisa. hahaha. Imorgon ska jag nog faktiskt träffa mina homies!
De var riktigt kul sist! :D
jaja. Om mindre än en vecka börjar skolan. Vi börjar åttan, nu börjar allt allvar. Alla säger att det är mycket mycket mycket mycket värre i åttan än sjuan.. och jag orkade knappt sjuan. fml.
 
ska lista ut vilken tid vi börjar skolan på tisdag..
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0