sista kvällen före första dagen.

Japp, nu är det sista kvällen för denna sommar. Jag har haft det riktigt toppen! Det bästa var nog när jag fick biljetter till Justins konsert. Kan sitta och tänka på hur lyckligt lottad jag är, och bah fälla nån tår lite då och då. Inte bara för de, utan även över hur fina vänner och hur familj jag har. Ni är bäst!!
 
Jaja, idag har jag vart först hos Linnea, sen stack vi ut och käkade. och handlade godis, hehe. Vi bestämde oss även för att gå hem till Fritte och Fellan och överraska dem. Snacka om att Frida vart rädd asså! haha ni skulle sett hennes face! aja, tio över tre ringer pappa och är ganska stressad, jag skulle nämnligen vara hos doktorn tjugo över. Gick så fort det bara gick att gå från rosenstigen till vårdcentralen. Gick på fem minuter(!) Helt sjukt. 
Jaja, tog den sista sprutan idag, nu är skiten över iallafall! För er som undrar tog jag livmoderhals-cancer sprutan. Den sista då man behöver ta tre gånger. JÄVLAR vad det gjorde ont asså. hehe. Men nu är det över! Sen så har jag spenderat sista dagen med underbara vänner och jagat bygglov som är här! Vi träffade på snygg-matte på byn, och han sa hej till mig. Typ helt sjukt vad snygg han är. Hehe. De första jag gjorde var att skriva till mamma att jag sett snyggmatte irl och att han var mycket snyggare än på tv!
haha.  Nu ska jag sluta snacka och välja en av mina 10 outfits som ligger på golvet..  Puss!
fan vad ful!! ett helt jävla år sedan !! dör, alla ser fett små och sura ut :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0