springtur

helllu!
Idag har jag legat ute och solat tillmesta dels. Har även träffat härliga vänner och haft de helt okej!
Hämtade skruttis runt tre och käkade glass och så:)
Mysigt!
 
 
Nu har jag precis kommit hem från en härlig springtur! Sitter just nu på Lovisas rum medans hon duschar. Ska alleres strax hem. Måste bara be mamma eller per hämta mig för kedjan på cykeljävlen har ju hoppat av!!
hatar mitt liv. Mitt i Norbergs värsta uppförsbacke också.  wihooooo så hade nå killar fotbollsträning så kommer jag och går förbi där och är irriterad, pratar i telefonen och släpar på en jävla cykel.. haha.  Jaja, nu ska jag kolla lite bloggar och så! Bloggar mer sedan!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0