Goodnight

Hola!
Är hos pappa nu och ska snart sova så jävla trött som jag är. Idag har jag skrivit klart nästan alla frågor på SOn. Skönt, har bara två kvar tror jag?:)
Jaja, jag har även vart och kört fyrhjuling idag:D looveeeeee!
Imorn börjar skolan igen. Suck. Imorn tror jag att jag ska på läxläsning sen ska jag nog plugga lite hemma också. Vi får se, men på tisdag är det iallfall dancehall som gäller!:) sjukt skojsigt. Onsdag är det teater , yeah! Imorn har vi även profilval:)) as nice! Kan inte vänta tills den 22 mars då vi ska med profilen till huvudstaden och gå på musikal. Sen imorn är det exakt fyra veckor tills vi drar till Egypten! Can't wait! Men nu ska jag sluta babla på här!:)
xoxo
/Cajsa

Instagram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0