standing in love

När alla har frågat, vad gör du? pluggar blir mitt svar. När alla frågar vad har du gjort idag? pluggat och  solat. är svaret där, och det är precis det jag har gjort, nästan hela dagen. Förutom en annan sak som jag inte vill ta upp här på bloggen. Men det är iallafall som att en sten har lyfts från mitt hjärta. Släppte iallafall fri på de tårar jag stängt in. Men, inte mer sånt prat nu. Mår iallafall lite bättre! Så de känns skönt.
Imorn är de måndag sen på tisdag har vi våran sista dansppvisning, men de ska även bli den bästa!!
Med mina bästa brudar<3
helgen kommer också bli fet nice!!
berättar varför senare.
xoxo
/cajsa
bild från första uppvisningen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0