sjuk.

hej.
Just nu sitter jag hemma i soffan och är sjuk :( Fick åka hem från idrotten, hade så himla ont i ryggen och huvudet. Så just nu sitter jag och kollar på victorius. Ganska kul de iallafall. När bästis har slutat så kommer hon hit och duschar då deras varmvatten inte fungerar längre! då är det tur att ha ett andra hem dit man kan komma och duscha :)
haha. Ska väl förhoppningsvis kunna trycka i mig något att äta. Kan oftast inte göra det då jag inte mår nå bra. Men ska försöka iallafall. Glömde mina so saker i skolan, så kan inte plugga på de heller. Så jag får ligga stilla i soffan och kolla på tv!
Men jag bloggar mer sen!
Puss
Vickevirre jag och Lovis uppochner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0